Monday, 2 January 2012

Happy Birthday Abah :)

Hari ni Birthday ayah aku :) Sekarang ni aku tengah buat kad untuk ayah aku :) Mak aku cakap,nak belanja ayah aku kat papajon !! Ermm,sedap hingga menjilat jari :P Ahaks! Pasal jual baju tu dah 20 orang beli beju yang mak aku jual ! Best..... Nak tahu berapa duit yang aku dapat? Mestilah kan.. Aku dapt 2000 nak dekat 3000 :)  Macam laa aku yang dapat duit tuh :P Ahaah! Weh korang esok nak sekolah dah! Best nye dapat jumpa kawan2 aku..Dapat kelas baru! Wohooo!!


Ok bye :D


No comments:

Post a Comment