Wednesday 21 December 2011

     Hello Kitty yang comel lote :)

Eh Korang suka tak Hello Kitty? .Alaa,Hello Kitty yang comey lotey tu,muka tembam lebar ala2 aku tuh.Ahaha! Tapi Hello Kitty lagi comel dari aku.Setuju? Ye aku tahu ramai yang setuju.Ahaha! Suke tak Hello Kitty?Budak2 pompuan mesti ramai yang tergila-gilakan Hello Kitty tu kan.Okay2.Aku nak ngaku ni yang dulu aku memang benci kat Hello Kitty.Tapi tak tahulaa macam mana aku boleh suka kat dia (:

                Sape yang rase tak kenal Hello Kitty tuh meh aku kenal kan :P

Ngee..Comelkan? Jelous seyh! Ahaha!


Tadi puas aku google barang2 Hello Kitty tau x korang? and ni laa yg aku sempat jumpa (:





Okay kalau ada phone cam ni aku nak suruh mak and ayah aku beli kalau aku dapat 5A dalam UPSR tahundepan..Confirm ramai jealous!Hehe!





Wah! Kalau ada rumah camni nak bolley? Ahaha! Mesti ramai yang suka nanti (:





Haa!! Yang ni memang confirm ramai yang jelous ! Hehe (:




Aduhh! Cantiknya ! Tapi mesti mahal kn? Anyway I still like this camera !


Kbai :)

2 comments: